Passerat | Webbinarium 6 maj 2020 | Hur planerar vi för ett kommande normalläge i verksamheten?

21 April 2020

De flesta bolag och organisationer har påverkats på ett eller annat sätt av Covid-19. Flera bolag har stängt ner eller förflyttat sin verksamhet till hemmakontoret. I takt med att tiden går och förutsättningarna förändras, börjar nu fler och fler bolag att planera för nästa steg – återupptagandet av verksamheten.

Under detta kostnadsfria webbinarium fokuserar vi på hur vi kan sätta ny riktning och börja blicka framåt. Det är viktigt att inte enbart fastna i att släcka bränder utan höja blicken och planera för nästa steg i verksamheten.

Med utgångspunkt i ledarskap och HR diskuterar vi hur vi på sikt kan öppna upp igen såväl kontor, arbetsplatser och produktion. Hur gör vi det rent praktiskt? Vilka lärdomar har vi hittills tagit av Corona-krisen? Vad tar vi med oss – vad vill vi behålla och göra om och bättre? Vad behöver du som chef göra i den här fasen? Hur säkerställer vi en bra arbetsmiljö?

Varmt välkommen att delta.

Länk till webbinariet har skickats på mail till dig men om den inte kommit fram kan du ta länken här: https://register.gotowebinar.com/register/5725018913935936015

Häng med på vår VIP-lista!

Vill du få en up-date när vi fyller på med nytt innehåll, såsom events, bloggar, guider eller spännande poddavsnitt? Då ska du fylla i dina uppgifter här så skickar vi dig ett mail när det finns nytt innehåll!